søndag den 22. november 2009

Collage-Landskab

Her kommer lige en hurtig collage jeg har fået flikket sammen, efter at have fået mig sammen til at få downloaded Picasa. So long overdue, I know, men nu har jeg det altså - og her kommer så min allerførste kreation. Jeg fandt nogle af de flotteste landskabsbilleder jeg har taget gennem det sidste års tid, og resultatet kommer altså her:

Det var faktisk ikke så svært at finde ud af som jeg havde regnet med - jeg må bruge det næste stykke tid på at udforske det her program, så bær over med mig hvis de næste par dage byder på mere eller mindre vellykkede og alternative billede herfra. Billederne i collagen her er, fra enstre mod højre, og ovenfra og ned som følger:
Stranden i Lundeborg i sommers, en palme i Barcelona midtby, en skov udenfor Barcelona (med en meeeeeget lang vandresti - prust!), udsigten fra den ene side af vores lejlighed en sommermorgen super tidligt, samme udsigt i starten af september på en fin tåget dag, og til sidst udsigten fra den modsatte side af lejligheden en sommeraften.

- hånd i hånd med Picasa,
Mille.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Super at du har hentet Picasa, det er et fedt program :-)
    Selvom drømmen er Photoshop, så er dette en god løsning indtil det sker, hihi..

    Meget fin collage, giver en rigtig go stemning!
    Melder mig som fast læser så jeg kan følge dit billede-eventyr ;-)
    Mvh Tina
    wannabehusmor.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej - ja, jeg kan heller ikke forstå at jeg ikke har fundet det før! Det kan jeg da helt sikkert lave nogle ting med :) (Det her bliver ligesom at se folk der lige har lært at bruge PowerPoint - effekter über alles!).
    Nu er der ikke så mange farver udenfor mere, men jeg vil da helt sikkert fortsætte med at finde fine farver omkring mig - hvad end det så bliver :)

    Mille.

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.