mandag den 9. november 2009

How Do You Say "Colour" in Chinese?

Ikke en dag uden et farveindspark! Denne gang - helt uopfordret og ganske perfekt - fra min far. Jeg har simpelthen fået fingre i dette helt vidunderlige kinesiske lykkearmbånd fra La Chance! Røde og gule og grønne og orange og pink farver i skøn forvirring. Hvis dét ikke er argument nok for at lære sine forældre at bruge internettet, så ved jeg ikke hvad er - det her fine armbånd er resultatet af min fars møde med Lauritz.com. En gave til mig "bare fordi, og nu er det jo også snart jul og sådan" - og så passer det ydermere også helt perfekt ind i nystartet blogs farvetema.
Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tro at mit fædrende ophav fulgte med her (- hvis det gør, så: "Hej far - det er mig, Mille!"). Kæmpe props til min far for at have upåklagelig stil, og for at kende sin datter nok til at vide at det her armbånd RULES in my book!

- nu med okse, rotte, slange, tiger og andet godtfolk om armen,
Mille.

2 kommentarer:

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.