torsdag den 12. november 2009

Le Coq Couleur

Så var jeg lige ude at kigge på vinduer i går. Og så faldt jeg over den her super fine lyselilla skindtaske fra Le Coq Sportif, der bare skreg "Tag mig med hjem!! Nuuuu!" - så det blev jeg selvfølgelig nødt til at gøre. Alt andet ville jo være synd - det siger sig selv!
Så altså, efter at have gjort tasken en tjeneste og taget den med hjem, I hereby present: Det nyeste skud på min farvestamme - hanetasken!
Hanetasken (det kan godt være at det er et nederen navn, men med mere end en enkelt taske i huset er det altså smart at vide, hvad det er for en man snakker om) er super smart - for det første passer den lige til en mappe og en god håndfuld bøger, så den kan bruges til hverdagsbrug for en travl universitetsstuderende som mig, og for det andet er den fyldt med ekstralommer (velcro foran og bagpå samt en lynlåslomme indeni) til alt det crap man ikke kan undvære at slæbe rundt på - hvilket for mig er en hel del. Hvor ville jeg være uden mine to pakker lakrisal, en pakke tyggegummi, bonner fra butikker jeg ikke kan huske at have købt ind i og et ukendt men sært stort antal lightere i forskellige stadier af funktionalitet?
Der er en enkelt ting jeg er lidt bekymret over dog. Mellem hanetasken, mine kørehandsker, min alpehat (to be featured) og min mobiltelefon (ditto) er jeg lidt bange for at forsvinde i et hav af lilla. Det går mig lidt på at gå så meget imod min multi-farve-begejstring ved at være så matchy-match, men jeg er bare så darn glad for lilla lige for tiden! Det må snart være tid til at få skiftet den mobil ud - that ought to do the trick...

- waking you up at the break of dawn,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.