mandag den 30. november 2009

Polka Dots of Colour

Jeg vil bruge det her indlæg til at sige "Hep!" til en af de bedste danske hjemmesider - TrendSales - hvor jeg bruger en stor del af min tid. Både i bazaren, hvor der er rigtig mange super fede ting som jeg bare MÅ have, og i magazine-delen, hvor jeg kan blande mig i mange forskellige emner. En del af de ting jeg snakker om herinde er nok også på den ene eller den anden måde relaterede til netop denne hjemmeside. Jeg ved at der er en del af mine "følgere" der kommer derinde fra, så dem vil jeg også lige sige hej til, nu jeg alligevel er igang med hjemmeside-props-givningen :) Men altså: Jeg har købt den her super cool babydollkjole på Trendsales (yay!). I "virkeligheden" er den fra H&M. Den er voldsomt meget kortere end jeg havde regnet med, men med et par korte denimshorts og nogle grove strømper under er den faktisk ok. (Og jo, jeg har netop nogle minishorts på på billedet, selvom man ikke kan se det) :)
Jeg er helt vild med farverne og mønstrene på kjolen - der er mørkeblå, lys blå og en lys magenta-agtig rød, og selvom hele mønstret består af små cirkler ligner det på afstand at der er ottekanter eller andre kantede geometriske figurer på - super cool! Jeg er også helt vild med de små lommer foran - selvom jeg er en skovl til at proppe alt i dem - efter en god lang dag kan jeg sagtens vælte flere bonner, slikpapir, småmønter og deslige ud af dem...
Og jo - jeg ved godt at jeg stadig ikke har fundet ud af hvorfor selvudløseren ikke vil udløse rigtigt, men tro mig - jeg arbejder virkelig hårdt på sagen! I really do! Derfor er det også bare så super praktisk at I lige skal se et billede af kjolen fra en anden vinkel også - nemlig fra siden (og der kan jeg godt selv nå, helt uden selvudløser!)
Her er nemlig en rigtig fin detalje på kjolen - på begge sider, fra ærmegab til lige over hoften, bliver kjolen lukket med en række blå knapper. Det ser super flot ud - selvom den kan være en smule tricky at knappe, når man skal ind under sin egen arm for at få fat i knaphullerne - men det går. Til gengæld får man også en kjole der sidder helt til omkring brystet (hvilket er fint med mig - der er ikke rigtigt det helt store, kjolen kan presse ind alligevel), og som står rigtig fint ud lige efter empiresnittet.
Og jeg ved godt at jeg har sagt at kongeblå ikke er en rigtig rigtig farve, men når den er sammen med andre farver, som den er her, så synes jeg altså at den er rigtig fin :) Så må man lige æde sine ord lidt i sig igen...
- a sucker for bargains, colour, and dresses,
Mille.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød kjole du har på Mille :-) du ser rigtig fin ud (thums up)

    SvarSlet
  2. Mange tak :)
    Det er TS's skyld ;) (Og jeg skal nok komme igang igen, ligeså snart jeg får fundet den s**** kameraoplader-ting...)

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.