mandag den 14. december 2009

Kill that Chicken!!!

Jeg har lige en sjov ting jeg gerne vil dele med Jer!
Det her er HØNESKOENE!! Helt fantastiske sko fra Killdoll (hvordan kan man ikke elske et mærke med sådan et navn?) Jeg griner højtlydt hver gang jeg finder de her ballerinaer frem - det er simpelthen humor på højt plan.
Just to break it down, så er der på de her sko en sol, en høne og en kniv - og, nå ja, så har hønen fået skåret hovedet af. Og der sprøjter lidt blod ud. Er det lidt for morbidt? I don't care, jeg synes at det er SÅ sjovt! Jeg har købt dem i London, og første gang jeg havde dem på herhjemme stod jeg og ventede på bussen da der kom en mor og hendes søn på omkring 4-5 år hen til stoppestedet. Drengen kiggede meget intenst på mine sko, og efter et stykke tid begyndte han at trække mor'eren i ærmet, og sagde: "Moar, moar, moar!! Prøv lige at se på hende damens sko!! Der er en høns!! Moar, der er en hø...n...s... Hov... Moar?!?" Jeg håber ikke at jeg har givet den stakkels lille dreng ar på sjælen, men sjovt, det var det altså!
Anywhich, Killdoll laver super mange super fede sko, sandaler, pumps, stilletter, støvler etc. Den britiske hjemmeside Office sælger et ret stort udvalg af deres sko - det kan ses her - og de er rigtig tit på tilbud. En ballerina som høneskoen koster som udgangspunkt 30£, men når de er på tilbud koster de 10£ - det er altså lige til at klare! Og de er ikke allesammen så... grafiske som dem her :) Bare rolig - mange har blomsermønster, kagemønster, påsyede små dukker, tegneserieillustrationer eller noget helt andet.

- dead chickens in tow,
Mille.

2 kommentarer:

  1. Lol...total iorden sko der, der, der...hvorfor har jeg aldrig set dig i dem?!

    SvarSlet
  2. De gnaver a' helvede til :D
    Købte dem i London året efter vi var der - men er faktsik først begyndt at gå med dem i det semester der lige er overstået...

    Hugses!

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.