mandag den 21. december 2009

Oceanic Chairs

Hej igen, blogverden!
- og rigtig go' næsten-jul! Jeg kan se, at jeg ikke som ellers lovet har fået blogget en masse som overspringshandlinger under min eksamensskrivning. Jeg går ud fra at det er et godt tegn - i hvert fald for mine uddannelse :) Men her kommer endnu et indlæg, og det her er vitterligt én af mine all time yndlingsting!
Hvordan kan man ikke elske en farve som denne:
Det her er de første møbler vi købte til vores nye lejlighed, da vi flyttede ind i en 4-værelses i sommers. Det er to rigtig fine loungestole fra OpenMind som vi fandt på tilbud. De lyser op i hele stuen, og man sidder fantastisk i dem - og så er de brede nok til at man kan have alt sit habengut liggede ved siden af sig uden problemer. De af Jer de har fulgt min blog i et stykke tid ved, at jeg altid slæber rundt på halvdelen af huset når jeg er ude (hence mit behov for oversize tasker) - og jeg kan hermed indrømme at jeg ikke er meget bedre når jeg er hjemme.
OpenMind, som forhandles i Sinnerup-butikkerne, laver i det hele taget en masse fantastiske møbler og pynteting i et super fint design og i rigtig dejlige farver. Jeg er i hvert fald ikke færdig med at gennemsøge deres kollektion. Lige nu har jeg lagt al min kærlighed på et par lampeskærme af lilla filt med udstandset mønster - I like!

- er det snart januarudsalg?
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.