onsdag den 9. december 2009

Oh-lala Oilily

Så er der strøm på kameraet igen! Mange gange undskyld for manglen på aktivitet herinde den sidste uges tid - but I'm back, and ready for action! Jeg har haft gang i to eksamensopgaver siden december startede - en litteraturopgave og en SFL-opgave (hvis det interesserer Jer slår i det op, hvis ikke - SUPER godt for Jer!!), så hvis jeg kommer til at spamme amok herinde det næste stykke tid må I bære over med mig. Det er ren og skær overspringshandling!
Anywho - det, jeg gerne vil snakke om i dag er Oilily. Jeg er helt vild med deres design og mønstre, og hvis jeg havde penge til det ville jeg gå helt amok i langt de fleste af deres kollektioner.
Den her store taske er fra deres sommerkollektion for 2 år siden, såvidt jeg husker (don't hang me up on it), og den er en af mine yndlingsting! Jeg er helt vildt med mønstret, designet på blomsterne og de klare farver. Derfor kan jeg bedre lide denne kollektion end så mange af deres nyere (selvom de også er helt fantastiske).
Bortset fra det har jeg en KÆMPE forkærlighed for oversize tasker! Før denne her havde jeg én i limegrønt lærred fra Gran Canaria, og før den igen én med print som en sortbroget ko (jowjow - classy har man vel altid været...). Som før nævnt sløber jeg altid rundt på tusind forskellige ting, og jeg elsker at have plads til dem. Med den her taske har jeg plads til computer, mappe, masser af alt for tykke, ikke altid lige interessante uni-bøger, frokost, svømmetøj, tilfældige spontane indkøb og groceries (man ved aldrig hvornår man bliver bedt om at tage aftensmad med hjem!).
Og så har den lommer foran til mine famøse trilliarder småting, som ingen ved hvor kommer fra. Det er altid interessant at gå på opdagelse i dem efter nogle måneder og se hvad man kan grave frem - total taskebonus!
Den her taske kunne fåes i et væld af forskellige størrelser og farver, ligesom der var forskellige andre ting i samme mønster (fx. små og store paraplyer, spejle, makeuppunge, almindelige punge, etc.). Jeg har købt tasken i butikken Mageløs i Odense, der er en fantastisk lille butik der bare stråler af farver, og hvor man kan købe herre-, dame- og børnetøj og masser af forskellige gadgets. I like!

- med masser af plads 'n' stuff,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.