mandag den 28. december 2009

Veggie Colours

Hey blogfolk!
Her kommer lige en collage af billeder jeg tog da jeg var i London sidste sommer. Jeg kom lige til at tænke på dem i dag, da jeg sad og ordnede mine billedmapper med billeder fra juledagene, og blev helt glad ved at tænke på dem.
Det her er en reklameplakat fra "færdiglavet sushi/færdiglavede sandwich/kaffe/sodavand/meget mere"-cafékæden Pret a Manger. Jeg er helt vild med selve konceptet bag Pret a Manger, og de har super lækre sandwicher - og sjove sodavand! Fx. mandarin/hyldeblomst, som er super lækker! Men altså - hvis jeg ikke havde været solgt allerede faldt jeg over det her fantastiske reklamekoncept, som rammer mig lige i hjertet :)
Billedet herover er en del af en større serie, men jeg fangede bare lige det her hurtige billede på vej fra check-in til lufthavnsgate, så resten nåede jeg desværre ikke at dokumentere. Det samlede billede viser (fra øverst til nederst og venstre mod højre) avocado-og-ærter-kanin, aparges-og-karse-tandbørste, ingefær-hund, græskar-og-melon-bowling, toastbrød-korthus, appelsin-og-rucola-ansigt, oste-og-kommen-terninger, agurke-Loch-Ness-monster og asparges-og-rød-salat-sommerfugl. Og hvor fint er det lige? Så hurtigt får man en masse mad, farver og humor kradset ned på én gang :) Jeg elsker især de orange, lilla og grønne farver på plakaten.
Mere tager det simpelthen ikke at lave fantastiske reklamer der appellerer til sanserne - bare lidt frugt og grønt, slam-slam-slam, hokus pokus - kanin!! Hvis nu bare alle mine køkkeneventyr endte med så fint et resultat... Jeg tager til London igen i foråret, og skal helt sikkert se om jeg ikke kan finde nogle flere fine billeder af den her slags!

- potentielt "Fortsættelse følger",
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.