torsdag den 17. december 2009

Vinterrød

Så så man lige at der var sne op til knæene. Hokus pokus lige pludseligt. I dag, på vej fra bussen og hjem, hoppede jeg lidt rundt i nyfalden og uberørt sne. Der er ca. 100 meter fra stoppet og hjem, men jeg nåede at hoppe nogle cirkler, sparke noget sne op og tumle omkring. Børn og voksne kiggede sjovt på mig, men pyt med det. Min indre barn fik frit løb, og det var sjovt!!
Men altså: Når der er sne ude må der være sne inde. Det skaber balance i universet! Okay, det er bare mig der efterrationaliserer, men pyt med det - for "sne inde" blev fortolket som "nu er det vist tid til is og hygge!", og så er alle argumenter a-ok med mig! ("Det er vigtigt at have prioteringer, børn...")
Det her er min super tasty dessert:
Det er såmænd ikke andet end en skive øko-vanilleis, noget hakket double-choko fra Rittersport og nogle blendede, frosne bær. Jeg brugte omkring 1/3 jordbær og 2/3 hindbær (for jeg er en sucker for hindbær!! - sådan, freaky meget!), som jeg tøede op i en times tid i en skål, og så massakrerede i blenderen - presto change-o, hjemmelavet syltetøj of sorts. And it was goooood! Cremet (og ikke på den skumle Werther's Ecthe-måde), syrlig og knasende... Og hvordan kan man ikke elske en dessert med den her farve? Så rød, så rød... All time yndlingsfarve... That's all for today, kiddies - men jeg har en helt fantastisk idé til indlægget i morgen - jeg har købt noget!

- frosty outside and in - and berries!
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.