onsdag den 16. december 2009

Winning Blue

For ikke så længe siden var jeg med i en konkurrence på en anden blog. Konkurrencen gik ud på at lave en collage om emnet "lykke", så jeg smækkede nogle billeder af min forlovelsesring, vielsesring, bryllupskage, hund og halloweenlampe sammen til et fint lille billede - og VANDT! Yay! Jeg var godt nok den eneste der fik taget sig sammen og deltaget, men alligevel! Jeg synes selv at det var en ret fin collage jeg fik lavet - også selvom det betød at min afvænning fra Picasa måtte udskydes. Igen.
Men altså - jeg vandt. Og præmien var en kasse med blandede godter. Der var blandt andet en film, tyggegummi, øreringe og et fint tørklæde i den. Total i orden præmie!
Det her er tørklædet, jeg vandt. Så fint og lyseblåt... Lige noget for mig! Jeg har ikke lige fundet outfittET det skal bruges til endnu, så jeg smed det lige hurtigt på i morges og hapsede et billede, så jeg havde noget at vise frem her - selvom det ikke helt matcher med noget som helst andet jeg har på, og billedet blev taget halvt på vej ud af døren :) Men nevermind med det. Fint er det. Og mange, mange tusind tak til Tina - aka Wannabe Husmor - for at vælge mit helt unikke (høhø) indlæg til vinder. Jeg smider lige linket ind til hendes blog, så I andre også kan få glæde af den - det kommer her.

- not at all blue when it's snowing,
Mille.

2 kommentarer:

  1. Hej Mille
    Hvor dejligt at du kunne bruge tingene :-)
    Tørklædet klæder dig rigtig godt !
    Og din collage VAR fin ;-)

    Knus !

    SvarSlet
  2. Det kan jeg helt sikkert! Og mange tak :D Det synes jeg også selv, haha ;) Men jeg tænkte at i min egen blog måtte jeg godt være lidt blærerøv, haha...

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.