fredag den 5. marts 2010

30

- og så er min lille blog-ita forresten her i går nået op på 30 læsere - 2 via bloglovin', 27 via Google og én der er pist usynlig. Mange tak til Jer alle sammen. Hvis ikke jeg har hilst på Jer direkte må I meget gerne skrive en kommentar og give Jer til kende. Jeg vil meget gerne se Jeres blogs også, hvis I har en. You guys rock, og jeg er glad for at skrive til Jer.
Her kommer forresten lige et totalt urelateret billede, bare for at vise hvor super overskudsagtig jeg er. Som om det var noget. Nok boller til at brødføde en børnehave - bare fordi ens torsdag aften skal gå med ét eller andet.

- idéer til potentiel fremtidig give-away modtages forresten stadig meget gerne,
Mille.

2 kommentarer:

  1. mmmmmh! de ser altså top lækre ud. jeg eeeelsker hjmmelavede boller.

    kig forbi :)

    SvarSlet
  2. Haha, det skal jeg gøre :) Og hvis jeg selv skal sige det, så er jeg ret god til dét der med bagværk - gik amok i sidste uge og bagte boller, pølsehorn og kanelsnegle, og nu er det altså tid igen :) Men nybagte boller med smør og te til, det er der altså ikke noget der slår!

    Smid endelig en stemme for/imod Henny, oppe i højre hjørne!

    Mille.

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.