mandag den 15. marts 2010

80'er-Lækker

Jeg kan ikke lige finde den sidste statement-tee jeg ville have vist Jer - jeg kigger videre til i morgen - så i dag kommer der lige en lille pause i serie 2.
Her får I i stedet et billede af mig, sans glattejern (- og make-up! Mille er en meget modig kvinde!). Total 80'er/Flock of Seagulls/modeshow på crack-lækkert hår. Og så viser billedet ikke engang helt hvor stort det er. Det er faktisk næsten helt uhyggeligt! Krøller + føntørrer er en fantastisk ting (- og det minder mig forresten om, at jeg skal have lagt føntørrer + glattejern herind. Super fine matas-fund!).
Og jo, jeg ved godt at hver gang jeg skal lave en lille intermission eller ikke-farve-relateret announcement herinde kommer der et fuldstændig urelateret billede på bloggen. But whatcha' gonna do? Nogle ting er sjove og får mig til at smile selvom de er helt farvefri!

- poof!,
Mille.

4 kommentarer:

  1. Hold da op! Glatter du hår hver dag eller hvordan? Du har jo altid glat hår på billeder.

    SvarSlet
  2. Hæhæ, i virkeligheden er det super krøllet :D
    Jeg glatter det når jeg har været i bad (og efter jeg tager billeder af totalt 80'er-awesomeness), og så retter jeg det lidt til om morgenen de dage jeg ikke har været i bad.
    Men mit hår (de individuelle hår) er ret tykt og stridt, så det kan faktisk holde sig selv ret godt, efter det er blevet slået på plads én gang - lige indtil der falder det mindste dug eller det regner en smule :D
    - var i Barcelona med en luftfugtighed på 89 i en uge - der så mit hår sådan ^^ ud konstant ;)

    Mille.

    SvarSlet
  3. Haha :D Fedt. De må da have fået sig et billigt grin, der. :D

    SvarSlet
  4. Ja, det var kønt... Erhm... ;)

    SvarSlet

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.