onsdag den 10. marts 2010

Colour me Colour

Prøv lige at se her, hvad min søde kone fandt til mig for nogle måneder siden. Næsten helt uopfordret (dvs. efter flere ugers "Ihh, hvor er det fint", "Suk...", "Hvis bare jeg havde sådan ét, så kunne jeg..." og "Mere suk.."). Det er farve med farver indeni! Farve opløftet i anden.
Og det bedste af det hele - på tilbud! Normalpris ca. 160 kroner - tilbudspris 40 kroner!
Hvor fin er den orange farve lige? Slet ikke til at stå for - den minder mig om sommeraftenssolskin. Og bål på stranden (- "og blå Kings og rødvin!"... ARGH, Nik & Jay - gå væk, gå væk, gå væk, GÅ VÆK!!!).
Det er sådan set ikke fordi jeg står og mangler et penalhus - jeg har et andet jeg meget gerne vil vise jer senere - men til 40 kroner, og med dén farve, og med så mange fine tynde tusser i, så skulle man da være et skarn hvis man sagde nej tak. Med de her tusser kan jeg være kreativ og skrive fine breve til folk, eller lave flotte "til-og-fra"-/fødselsdags-/postkort.
Prøv at se hvor mange forskellige fine farver der er i. Jeg er ikke helt sikker på hvad der sker for den dér sære brune én (nr. 5 fra højre), men ellers er jeg stor fan af dem alle sammen. Og så synes jeg er det er topsmart at der er et lille indbygget "rigtigt" penalhus inden i. Totalt 2 i 1. Effektivitet - det er mig! Effektivitet og fornuft!
Penalhuset og indholdet er fra Staedtler (- jepsen-depsen - dem der også laver de klassiske hvide folkeskoleviskelædere med det blå papcover), det kan købes i de fleste posthuse, og både tusser og læder + penalhus virker som super god kvalitet. Jeg er helt vild med det lille "vindue" til tusserne - om det er for at de kan kigge ud, eller for at jeg kan kigge ind, det skal jeg ikke kunne sige, men fancy, det er det.

- doodle, doodle,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.