søndag den 28. marts 2010

Misc.

Lørdag og søndag har jeg været til sy-weekend sammen med to fantastiske kvinder fra TrendSales. I morgen er jeg Ugens Blogger på Danske WebChicks. Life is good. Her er et billede af nogle ekstra-covers til mine Skullcandy-hørebøffer. De har ikke så meget med hverken sy-weekend eller DWC at gøre, andet end at de alle sammen er super cool.
Efter 2 gange 7 timers syning, kagespisning, kaffedrikning, frokosttilberedning (og -spisning!), mønstertegning, opsprætning (- oh opsprætning, how I loath thee...), klipning og masser af snak er jeg relativt smadret. Både i ryg og hoved. Derfor bliver dagens indlæg kort og usammenhængende. Ligesom mig. Ey, Mille, det giver jo ingen mening! Og så er det lyv!
Jeg ved godt at det her ndlæg ikke er så inspirerende, og jeg undskylder mange gange, men jeg har undertråd på hjernen og behov for at skrive min gakkethed ud.
Bortset fra det, så synes jeg at de her covers er ret fede. Jeg er mere til dem med fuglene på, men jeg synes også at de her er rockin'. Men nu er jeg også en sucker for kranier (det lyder voldsomt morbidt, nu jeg ser det på skrift...), og dét må man sige at dem her lever op til. En standard-udgave af Skullcandys covers følger gratis med når man køber lyd med udskiftelige yder-dutter. Det hér er de "gratis" - dem med fuglene var dem jeg egenligt havde bestilt.
Nu vil jeg sige hej til min sofa og et tæppe - og rester fra frokosten i dag: hjemmebagt knækbrød og ciabatta, hjemmelavet tapenade af soltørrede tomater og kapers, avokado, Port Salut, brie og blommer. Life is good!

- peace out,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.