fredag den 5. marts 2010

Snack!

Kæreste blogverden. Her kommer en slags public service announcement.
Når man sidder på sin flade fra 9:00-17:00 every single friggin' day mandag-fredag og ser ud som om man skriver speciale, så kan man godt blive forfalden til snacks. Mange snacks. Og ikke spor sunde snacks. Jeg vil indrømme det med det samme, når jeg sidder og ser meget intellektuel og travl ud, så er det ikke gulerødder der ryger ned. No sire Bob!
Mine yndlingssnacks er pt. vanillekaffe, scones og chokolade med kiks i (total omvendt chokoladekiks - endelig vandt chokoladen over kiksen i deres lille indbyrdes kamp! HA! Victory! Hvem vil dog have mest kiks i kiks/chokolade-forholdet? Pffft...).
Ehrm... Hvis vi lige ser bort fra min imaginære snackkamp et øjeblik, så er min absolutte favorit dem her! Det er Chocolate Eclairs fra Cadbury's, og de er go' mums! Papiret ser blåt ud, men det er lilla og guld, og jeg bliver helt lækkersulten bare ved at se billedet.
Jeg har efterhånden fået sendt et ton eller to af dem hjem fra London af en sød, sød pige fra trendsales, men efter hun tog hjem efter et års au pair'ity i sommers har jeg levet på resterne. Lige indtil vi selv endelig kom afsted her i februar - jeg fandt en pose med 100 individuelle eclairs i. Ginormous pose og ginormous mums.
Inden i de fine wrappings er der en karamel med chokolade-midte, og karamellen er helt crunchy til at starte med, og bliver så blød og sticky, og så blandes den med chokolade, og... *savle*
Ehrm... Igen... (Værdighed, Mille! Værdighed!) Billede-overflødighedshornet er måske en meget god indikator for, at jeg er ret besat af de her små karamel-tingester.

- I think I'll go have one now,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.