torsdag den 29. april 2010

Make Me Smile

Solen får mig til at smile i de her dage. Især om aftenen, når lyset bliver helt orange og lyserødt, og alting bliver meget smukkere og blødere at se på. Det blev engang sagt, at kvinder så smukkest ud i candle-light. Jeg synes at kvinder - og alt andet - er smukkest i solnedgangslys.
Selv Fynsværket i baggrunden ser helt romantisk ud!
Af krøllede omveje fik min hjerne mig til at sammenligne det smukke lys med ord, som jeg bliver glad af. Jeg ved godt at der ikke er så forfærdeligt mange farver i ord - derfor får I bare en hurtig oplistning af ord og udtaler (fra en trilliard assorterede sprog og dialekter - ca), som jeg synes er rigtig nifty (jeg har sat dem op centret for at være lidt fancy, nu hvor der ingen billeder er):

Nifty
Smuksak
Tjald
Concepción
Nifle
Lhasa (som i "Lhasa Apso" - I care not for the Apso-part)
Caracola
Coincidink (som i "udtales ko-'ing-ki-dink")
Taupe
Kaff'-bønn'
Garçon

- kom med Jeres, og fortæl mig at jeg íkke er helt gokkelok for making lists like this,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.