onsdag den 21. april 2010

Trendsætter

Nu vil jeg ikke tage al æren for den kaffevarmer, jeg bloggede om for nogle dage siden. I hvert fald ikke for idéen bag den, for den kom fra vores sylærer, direkte fra some syblad. Udførelsen af den skal jeg nok stå inde for.
Men! Jeg vil dog godt lige pointere at jeg i dag har fundet noget ganske tilsvarende på fancy-smancy ny hjemmeside, designerkiosken.
Hvad siger I så? Hvor ganske nyttigt er alt det her syning lige? Mærket hedder Line Dyr, og tingesten kalder de en kaffesok. Really? Kaffesok? For første gang i mit liv tror jeg lige at jeg fik mindre lyst til kaffe...
Borset fra det hyper-sære navn, så synes jeg nu at de er meget fine. De er strikkede, og koster (count 'em) 199 bobs stykket. Jeg er faktisk ret vild med printet (eller hvad sådan noget hedder når det er strikket... Mønstret?) - det er dejlig 70'er psykadelisk og farverigt. Især kan jeg godt lide den blå og brune. Men når man nu tænker på at jeg allerede har én kaffevarmer (I får mig altså ikke til at kalde den en kaffesok!) herhjemme, og ingen stempelkande, så tror jeg lige at jeg springer over købet i denne omgang.
Også selvom koden "SØSTER" giver 20% i rabat, indtil 30. april. Det siger Shopaholic Sisters selv!

- kaffesok? Really?,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.