torsdag den 13. maj 2010

In Livin' Colour

I går fik jeg de her super flotte tulipaner af Anne, min syklubs-buddy. Vi skulle mødes til vores ugentlige symøde, men vi var begge to helt flade, og besluttede os for at aflyse. However, vi nåede lige at mødes og sige hej, og hun havde som sagt den her tillykke-med-jobbet-buket med til mig. Über-naww... Jeg er meget glad for den, og den pynter meget herhjemme, midt i omflytningsrodet.
Det allerbedste af det hele er næsten (udover de smukke blomster, selvfølgelig), at hun sagde, at hun i blomsterbixen havde spurgt efter en buket, der var et "splash of colour". Det må man sige at hun har fundet. Custom-blomster. Jeg glæder mig til de sidste knopper springer ud også. Mange, mange tak for blomsterne, skønne Anne!
Jeg følte mig super overskudsagtig da jeg gik igennem byen med buketten i den ene hånd. Friske blomsterbuketter gør bare et eller andet ved ens energi. Så pyt med at det regnede, at jeg havde både computertaske, sygrej og indkøb med, at mine ellers trofaste orange ruskindsstiletter for some reason gnavede og at jeg har verdens værste hattehoved men meget stort behov for hår-skjulende hat når det regner, for ikke at lave pudlen i løbet af 30 sekunder. Pyt, I tell ya!
Prøv at se himlen bag vasen på billede 2 og 4. Billederne er taget omkring klokken halv otte om aftenen, da jeg kom hjem i går, og der er meget tæt på ret mørkt udenfor. Verkackte skyer... Så er det godt at jeg har små farve-sfærer herinde nu - jeg er især vild med de lilla blomster, men de orange er også helt fantastiske.

- bloomin',
Mille.

P.S.: Jeg er blevet tagget af Misha i en farve-blogleg. Det er jo helt fantastiskt meant-to-be-ish! Jeg vender tilbage med indlægget dertil i morgen. Skal lige have organiseret nogle billeder og noget værk først. Glæder mig allerede til at lave det.

P.P.S.: Jeg gør lige opmærksom på min give-away endnu en gang. Få ét, to eller tre lodder i konkurrencen ved at følge linket øverst i højre side af bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.