lørdag den 22. maj 2010

Ticky Tacky

Min veninde Randi kom som sagt hjem fra USA for nogle uger siden, og i sidste uge var hun nogle dage på besøg herhjemme ved os. Og hun havde gaver med! Gaver er mit yndligs, lige efter tilbud og gratis. Og snack. Faktisk have hun Reese's Pieces Buttercups med til mig - det er både snack og gratis og gave, og det er helt fantastisk!
Men hun havde også de her super søde ørestikker med til mig - jeg er især vild med de gule, for de ligner lidt sådan rigtige tegnestifter (mit hoved ville have at de skulle hedde "stifte-stifter" - I kan nok høre at jeg læser dét der sprog...) - eller chokoladeknapper. Og hvem vil ikke have det?
De passer til rigtig mange ting, og de er fine til når jeg sætter håret op, eller bare ikke har lyst til store tingel-tangel-øreringe.
Speaking of which, så har jeg bestilt en ordentlig skovlfuld goodies fra H&M, og tror I så ikke, at de har pakket det hele og sendt det, undtagen et par übercool, lyseblå øreringe, som har fået lov til at lægge brugt, udskudt og alene tilbage, og som selvfølgelig koster for lidt alene til at de vil sende dem? Thanks a whole bunch, H&M! Hvad er det for en slags logik? Øreringene skulle komme på lager i næste uge alligevel! I seriously do not get it! Må skrabe mig op fra sofaen og krybe mig ned til én af de lokale H&M'ere og se, om de skulle være at finde der - men det er jo det, internetshopping er til for at undgå! At jeg skal ses blandt andre mennesker! Åh internet, how you have failed me...
Når jeg er færdig med at være dramatisk for i dag, så skal jeg have taget mig sammen til at få smidt noget makeup i skærmen og få rettet nogle krøller ud - for lige nu ser jeg sådan her ud:
- og jeg skal afsted til TrendSales Magazine-fest i Aalborg om under en time. Længe leve speed-makeup (mange tak, pyntegener) og glattejern sat på smelter-også-guld-sølv-og-aluminium-varmt.
Off I go - ha' en rigtig god weekend, blogverden! I know I will!

- thumb-tack, thumb-tack, thumb-tack (say it out loud!),
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.