torsdag den 10. juni 2010

Regnvejr, Specialeskrivning, Ingen Kaffe - og Award!

Jeg er så ganske fantastisk heldig at have fået en blog-award! En ganske fantastisk fin en af slagsen! Jeg har fået den af Mona, og den er så flot og meget mig:
Er den ikke fin? Det er, som I jo nok kan se, en "I Love your Blog"-award - større kompliment kan man jo næsten ikke få! Jeg elsker farverne, elsker hjertet og elsker at have læsere der kan lide min blog, og som er så betænksomme at smide en award i min retning en gang i mellem. Det varmer virkelig mit hjerte, jeg bliver inderligt og oprigtigt glad af det! Så er det jo næsten ligemeget, om man sidder i gråt sjapvejr uden kaffe og med masser af arbejde og en halvdårlig samvittighed der nager!
Der følger ikke nogle regler og forpligtelser med til den her award, og jeg vil lige tænke over, hvem jeg giver den videre til lidt endnu.
Mange tak for awarden, Mona - og mange tak for alle spørgsmålene til Jer alle sammen. Jeg har samlet sammen og svaret på dem jeg har fået so far, så hvis I sidder og brænder inde med noget, så er det nu, at det er sidste change. Indlægget kommer på omkring i morgen middag - skal bare lige finde et ganske fantabulous random-billede at smide på sammen med... Uh, decisions, decisions...

- bukker og nejer,
Mille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv ENDELIG en kommentar eller to - kom med ris, ros og reaktioner af alle slags. Det er den slags ting der gør blogning sjovt.